Mys.

Vid tolvslaget var det mys.

Älskar Asti allt annat är så surt. :P






Kommentarer
Postat av: Rebecka

Finns inget surt vin bara vin med hög syra ;)

2013-01-01 @ 18:16:24
Postat av: Maria

Ser mysigt ut! :) Och håller med, Asti är nästan det enda drickbara sånt där ^^

sv: aa jag förstår det! Har tyvärr nästan aldrig kört/åkt skoter, förutom när jag var liten men det minns jag inte. Fast skulle vara riktigt kul att ha skoter så man kan åka, bor på ett sånt ställe där det åker en hel del skotrar på åkrarna så :)
Jag minns inte själv, men har fått berättat för mej, att jag ramlade av skotern när jag var mindre, bara några år gammal, när pappa körde och skjutsade mej, fast det verkade ju inte göra någon större skada ^^

ja verkligen, väntar bara på minneskortet nu, sen ska det bli film! (:

Ber om ursäkt för sent svar!
Kram

2013-01-02 @ 00:41:50
URL: http://mariarudolphi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0