Julmys på dagis.

Idag var vi alla föräldrar bjudna på julmys på dagis.
William har övat julsånger här hemma, och dom sjöng även en på Meänkieli (tornedalsfinska), jag var riktigt imponerad. William tyckte att jag skulle lära mig den sången med.. Inte lika lyckat. ;)
 
William hade väldiga problem med om han skulle klä ut sig eller inte, tomte, stjärngosse, pepparkaksgubbe..
Ja det har nog varit allt, tillslut så skulle han ha stjärngosse linne, tomtemössa och mitt glitter som jag hade när jag jobbade natt. ;)
Väl på dagis så ville han inte ha stjärngosselinnet för det var ju som att ha en klänning och då trodde han att dom andra barnen skulle skratta.
Så det tog vi av men det andra ville han ha på sig, och fuskkragen som William beställde av mormor i helgen vägrade han ta av sig. ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Hihi, en TomteLucia :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0