Julklappstips. 4Mom.

Något jag var rätt dålig på när jag väntade William så var det att faktiskt köpa mammakläder.
Jag använde mycket av det jag hade hemma eller köpte vanliga stora kläder bara haha. 
Mycket tunikor och linnen blev det. 
Men så jag ångrar mig i efterhand, det finns ju hur mycket fint som helst!
Och det bästa med väldigt många av plaggen är att man kan utan problem använda dom som ikkegravid med.
Loooove it.
 
4Mom är en sådan sida, jag är förälskad, och kolla in så snyggt! 
Denna tunika är helt underbar och mjuk känns som att man inte har något på sig för den är så bekväm.
4Mom har både gravid och amningskläder men som sagt funkar lika bra att ha som ikkegravid med. :D

Kommentarer
Postat av: sandra - 3 barns mamma <3

Kanon snygg ju. De har sjukt mycket snyggt inne hos dem. Är bara synd att det kostar lite också. Men det är det värt ;)

2013-12-10 @ 15:19:31
URL: http://www.mammansandra.blogg.se
Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Så fin :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0