Award.

Idag fick jag en trevlig kommentar om att jag har fått en Award hos Beatrice, superkul :D
 
Så här fungerar det:
- Tacka och uppmärksamma den som nominerat dig
- Skriv 11 random fakta om dig själv.
- Svara på dom 11 frågorna du fått i awarden.
- Välj ut 11 bloggar att nominera (du kan inte välja den som nominerat dig).
- Skriv 11 frågor åt dom du nominerar.
 
Fakta om mig:
 
 
- När jag var 15 piercade jag tungan, jag fick absolut inte göra det men gjorde det ändå, fick en kompis att förfalska en lapp och en som spelade förälder i telefonen när dom ringde och kollade.
Idag har jag inte kvar piercingen för tungan ville inte det efter att jag fått barn den ville stöta ut den efter flera år.
 
-När jag var 16 tatuerade jag mig, mellan skulderbladen, halvstor. Är mitt stjärntecken med en triabel runt, den var pappa med när jag gjorde. 
 
- Jag hatar att vara ensam, inte just ensam hemma under en kort period men känna mig ensam och vara ensam länge.
 
- Jag har svårt att lita fullt ut på folk, man måste bevisa först att jag kan lita på dom.
 
- Jag får migrän och eller mår illa om jag inte får sova ordentligt.
 
- Jag tycker att det är jobbigt att prata inför väldigt mycket folk samtidigt, lite av scenskräck.
 
- När jag är ny i ett sammanhang vill jag gärna läsa av personerna och situatinen innan jag gör något.
 
- Jag är allergisk mot nötter, har även astma sen jag var liten och är till en viss del allergisk mot andras pälsdjur.
 
- Jag hatar att frysa när jag är inomhus, är jag ute får det gärna vara kallt men inomhus vill jag ha varmt och skönt.
 
- Jag tycker inte om solen och gassande värme, tycker inte om att svettas då håller jag mig hellre i skuggan.
 
- När jag väl festar till är jag en "ta hand om andra person", tex så när vi var ca 15 (?) så min bästa kompis kille hade köpt cider till henne som hon vägrade dricka då det var smultroncider så han drog i sig dom där själv och spydde som en gris, då hamnade jag där med honom när han kräktes och luktade överjästa smultron. ;)
 

Frågor jag ska svara på:

Vilken är din favorit högtid?

Jag älskar julen, har alltid gjort älskar julmaten, paket, förberedelserna, släkten, familjen, nära och kära, tomten ja allt. :)

Vad är din bästa egenskap?

Jag är bra på att lyssna och förstå, jag kan sätta mig in i andras siutationer.

Vad är din favoritmat?

Indisk mat, jag bara älskar det. :D

Är du en spara eller slösa?

Jag är både och, det beror på vad det handlar om, spara i vissa lägen slösa i andra.

Vad är ditt bästa köp, någonsin?

Oj, svårt.. Extralysen till bilen haha :P Har räddat mig några gånger att köra på onödigt med vilt. ;)

Hur många barn vill du ha?

Vet faktiskt inte, iaf två. Men kanske någon till. ;)

Vad är ditt bästa tips på julklapp till någon som har ”allt”?

Till någon som har allt tycker jag det är kul med antingen något hemmagjort, tex julgodis eller något liknande, annars ett personligt skal till mobilen, ett personligt blockljus, ja något personligt iaf.

Vilken är din favoritblogg?

Jag har inte någon favoritblogg, jag har såklart ett gäng jag följer men inte just en favorit.

Vilket klädmärke för barn är din favorit?

Jag tycker om att använda vanliga märken tex Lacost på William.

Vad önskar du dig i julklapp?

I år så vet jag inte, en systemkamera kanske, VÄRME i huset, en tatuering, nytt bateri till mobilen, en elvisp (som jag är rätt säker på att jag ändå får av pappa), sen som alltid presentkort på IKEA, kan man någonsin få för mycket? ;)

Hur ser den perfekta fredagskvällen ut enligt dig?

Den perfekta fredagskvällen för mig är, en mysig god middag med massor av tända ljus, efter det inga måsten och massor med popcorn i soffan framför en bra film under ett gäng med filtar.

 Jag nominerar:

Sandra

Agnieszka

Kaffehörnan

Anna

Ewa

Sanna

Angelica

Emma

Martina

Angelica

Johanna

Mina frågor är:

Om du vann en miljon vad är det första du skulle göra?

- Om du fick träffa precis vem du ville för två timmar vem skulle det då vara och varför?

- Vad är ditt drömjobb?

- Vad är ditt bästa tips på att hålla sig vaken länge, när man verkligen INTE får sova?

- Vad är det pinsamaste du någonsin har gjort?

- Vad var det roligaste du har gjort under året?

- Vilket är ditt drömresemål?

- Om du fick önska dig precis vad du ville av tomten i år, alltså rimligt eller orimligt vad skulle det då vara?

- Hur ser den perfekta myskvällen ut enligt dig?

- Vad är din bästa egenskap?

- Vad är din sämsta egenskap?


Kommentarer
Postat av: E.w - photpgraphy

ojjj herregud. var ligger pajjala?:D

2013-12-09 @ 22:12:46
URL: http://eweman.blogg.se
Postat av: E.w - photpgraphy

Ohh så mysigt, jag vill upp i sverige , :D Min syster bor i Luleå, hon studerar där_D

2013-12-09 @ 22:22:02
URL: http://eweman.blogg.se
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

kul att läsa dina svar =) ska me försöka få tid att sätta mig och svara på frågorna =)

2013-12-10 @ 12:41:23
URL: http://www.melissasprinsar.se/
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Nej den borde ju dyka upp hos dig då:)

2013-12-10 @ 14:09:31
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Martina

Nämen se där! Ska försöka ordna detta i morgon tror jag. Om inte snoret i min nästa blir min överman och jag dukar under alldeles haha

2013-12-10 @ 22:38:18
URL: http://ytterligare.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0