Överkörd?

Ja ungefär så mår jag just nu..
William vaknade vid fem och tyckte det var morgon.. Det tyckte inte jag!!
Fick honom tillslut att somna om ett tag. 
 
Nu kollar han på Luftens hjältar och skrattar sitt underbara skratt. :)
Jag ska pallra mig in i duschen men bara det känns som ett projekt. 
Sen tänkte jag att vi skulle ta oss till affären så det blir någon god middag här hemma ikväll. Henric är bjuden på något med jobbet som vanligt så vi är ensamma. 
Jag skulle också ut med jobbet egentligen men inte när jag mår så här. :S
 

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Trist att du aldrig blir bättre, hoppas ni får en riktig myskväll nu och att W är på gott humör ;)

Kram Ullis och krya på dig!!

2012-09-28 @ 10:47:26
URL: http://tidsoptimistenbloggar.blogspot.se/
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥ Tävling Pågår - Vinn MAM nappar!

åh luftens hjältar är ju nostalgi om något!
du de går bra för dig å skriva gästinlägg va ;) :p
puss på dej

2012-09-28 @ 15:56:44
URL: http://melissasprinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0