Mobbingen i skolorna..

Jag trodde faktiskt att just mobbing började bli mer "ute",  jag trodde inte att det var något man direkt höll på med längre.
När vi gick i skolan så tycker jag inte direkt att vi har mobbat..
Alltså oki visst självklart har det varit "grupper" men de är ju inte så att vi har slagit någon, eller skrikit saker till någon.

Jag vet en gång när en från vår klass som kallades för "klassens vilding" blev nerkastad i ett stengolv av en elev som var två år äldre då gick vi några tjejer fram och skrek åt DOM.
Men annars njaee inte direkt mobbing.
Och visst att det var vissa man kanske inte gillade, men dom hade ju alltid någon annan.
Våra klasser höll på sätt och vis alltid ihop.
 
Och att läsa det HÄR, fy fan!
Det får mig att må illa.
Stackars barn som ska behöva gå igenom detta!
Hur fan kan man som VUXEN människa behandla ett BARN på detta sätt?!
Hur fan kan man som VUXEN ens känna att man kan sova gott om natten när man VET att man har gjort så jävla fel? USCH!

Hoppas ni hela jäva HÖGEN fick sparken och att ni nu jobbar som städare eller något annat arbete där ni inte har något med barn att göra!!
SKÄMS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0