Läkarens dom.

Som jag redan kände av och typ visste så är det inget fel på mitt skelett iaf..
Det han däremot inte kan säga är VAD det är som gör att jag har ont.
Men han tror inte att det är träning hos sjukgymnast som kommer att vara min lösning.
Absolut tycker han att jag ska till en sjukgymnast MEN för att få akupunktur och massage..
Helt oki enligt mig haha. ;)
 
Så nu får jag vänta några dagar tills mina papper från honom kommer hem sen ska jag leta
sjukgymnast som gör sånt.
Spännande ska det absolut bli då jag inte har gjort sånt förut. :D
 
Bild från google.
 
Akupunktur.. Kan dom inte ta bort sötsuget och sånt då med? Haha
va fan två flugor i en smäll liksom? ;)
 

Kommentarer
Postat av: Agnieszka- 2barnsmorsan

Jag har varit och fått akupunktur, lite läskigt men går bra trots allt:)

2012-09-13 @ 12:13:50
URL: http://agnieszka.blogg.se
Postat av: lassika

Kan säga att det är skönt med akupunktur, efteråt, Vist kan dom ta bort det också. KRAMIS

2012-09-13 @ 14:43:35
URL: http://vhdbrud.blogg.se
Postat av: sandra - mamma till niklas & nora

Åhh akupunktur är kanon. Fick ju det pga foglossningen med Nora. Känns helt skumt med nålarna först men efter en stund så händer det grejer med kroppen kan jag lova :)

Hoppas att det ska hjälpa och att kroppen balanserar sig efter att par gånger där.

Vet hur det är med smärta. Går toppen bra kunskapsgrupp om smärta just nu. Ska sedan gå fortsettning som är mer riktad mot just min verk. Är det hos ett smärt centrum du går till eller är det till vanlig doktor?

Kramar!!!

2012-09-13 @ 18:11:53
URL: http://www.mammansandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0