Facklig försäkringsrådgivare.

Detta har jag hållt lite "hemligt" faktiskt..
Endast för att jag knappt vetat om något själv.
 
Ni vet när jag var på intervju här i sommras för min fackliga tidning, då var inget klart ännu.
 
Nu är det klart, jag är numera vald till facklig försäkringsrådgivare. :)
 
Nästa måndag ska jag på mitt första uppdrag, men eftersom det är mitt första är det mest att jag får lära mig.
Jag ska såsmåning om också får gå en hel utbildning just för detta men sånt tajmas ju in med flera andra med.
 
Här för någon fredag sedan var jag ju iväg på ett fackligt möte, det mötet visste jag knappt själv vad det skulle innebära.
Men det var en årsredovisning för vår egen del, jag och 6 andra försäkringsrådgivare.
 
Jag ser verkligen fram emot att få lära mig mer, jag är verkligen en facklig junkie jag vill veta ALLT och lära mig ALLT. :P
 
Så vissa dagar kommer jag ibland vara "ledig" från mitt jobb, för att jobba fackligt.
Spännande med samtidigt lite läskigt, det är något helt nytt en helt ny värld för mig men jag ser fram emot min nya värld! Jag tar emot den med en stor kram. ;)
 

Kommentarer
Postat av: Agnieszka- 2barnsmorsan

Coolt! Kommer att gå hur bra som helst för dig! kramar

2012-09-26 @ 16:15:59
URL: http://agnieszka.blogg.se
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång!

Va roligt för dig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0