Drömvinstenrnas drömvinst!

Just nu har Bambi en grym tävling tillsammans med Cleaning Services.
Vinsten är inget mindre än att man helt enkelt får en städning, hela 4 timmar och två personer!
 
Och ja jag kan verkligen bara beskriva detta som min drömvinst.
 
Att vinna drömvinsternas drömvinst skulle göra hela året jag skulle inte behöva vinna något mera!
Spelar ingen roll vad det kan vara för inget kan slå detta! :)
 
Att få två personer från just Cleaning Services att komma hit, helt kostnadsfritt.
Frågan är om man någonsin skulle vilja att dom går?
 
Vi jobbar väldigt mycket både jag och Henric, jag går upp helt sjukt tidigt och det innebär att man även behöver gå och lägga sig tidigt.

Att få hjälp med grovstädningen som man alltid skjuter på ni vet skrubba ur ugnen HELT, puttsa ALLA fönster, städa bakom badkaret, torka av ALLA skåp i köket.. Wow.. Jag känner redan nu bara av att skriva detta
hur mitt rosa lilla moln kommer och för mig framåt.
 
En sån här vinst skulle hjälpa vardagen så otroligt mycket, jag skulle inte behöva känna den där pressen över mig själv för att jag vet att jagegentligen borde göra så mycket mer och helst 50 saker samtidigt innan jag går och lägger mig.
 
Och nu när jag skriver det här så börjar jag fundera VARFÖR har jag inte anlitat Cleaning Service redan?
VARFÖR har jag inte tänkt på detta?
 
Vill du också få chansen att ta hem denna vinst, skynda dig då in till Bambi, eller njae kanske strunta i det så jag har en liten större chans att få vinna drömvinsten! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0