Åhh vad jag gråter!

Nej fy, att läsa det här det var inte så smart. Fasiken vad jag gråter!
 
Dels gråter jag för stackars Sebbe, killen som faktiskt dog som barn.
Tänk vad mycket han aldrig fått göra.
Dels gråter jag för hans familj, att få vara med om det som måste vara det värsta som kan hända i ens liv - att ens barn dör ifrån en TVÅ gånger dessutom.. Nej fy fan.
 
William kom in och tittade på mig när jag satt och snorade och grinade som mest och undra vad jag höll på med.
Vad säger man liksom?
 
Jag grinar lätt, har varit så efter att jag fick William.
Till filmer, böcker, serier, samtal, bloggar.. Ja allt.
Men detta.. Detta berör verkligen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

åh :(

2012-09-17 @ 22:29:43
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se
Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA

Ja fy tusan... grinar också men vilken inställning han hade och vad skönt att han hade någon som mötte honom, att han hade sett något och trodde han skulle möta sin bror.

2012-09-18 @ 08:04:20
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0