Varför???!!!!!

Jag förstår inte... VARFÖR ska William envisas med att vakna klockan fem när vibär lediga?!!
Att det är kolsvart ute och mitt i natten spelar ingen roll för honom. 
Jag vet inte vad vi ska göra med honom, fem är inte ens morgon när man är ledig!
 
Och så är han van att få frukost direkt när han vaknar så klockan fem på morgonen ska han ha frukost.. Vi har försökt få honom att somna om men som vanligast är det omöjligt. :S 
 
Jag är så jäkla trött just nu. Jag vill bara soooova men lika bra att gå upp. 
Tänkte dra igång en tvättmaskin. Sen även slänga ihop en äppelpaj. 

Kommentarer
Postat av: Karin

Typiskt ://

2012-10-05 @ 16:24:38
URL: http://karinochnova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0