Steve Urkel aka Madde

I onsdags så fick jag ett par nya arbetsbyxor. Samma storlek sen innan.. Inget konstigt.

Igår drog jag på mig dom och ut i bilen.
När jag sitter i bilen tänker jag på att dom känns korta.. Men kan ju ha blivit när jag satte mig ner..

Kommer till jobbet.. Va fan byxorna är typ 5cm kortare än dom gammla... Har jag vuxit 5cm på en natt?!!

Han som har hand om bla kläder hos oss kommer och jag visar hur det ser ut.. Ja han skrattar vad ska man annars göra liksom? ;)

Han beställde iaf ett par nya byxor och jag får ha mina gammla tills dom nya kommer.

Men hela dagen igår fick jag gå och se ut som Steve Urkel.. ;)




Kommentarer
Postat av: Agnieszka- 2barnsmorsan

Haha, sött!!!
Ska ni på bion imorgon?

kramar

2012-10-19 @ 18:05:02
URL: http://agnieszka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0