Mammamingel 2012 mina fina bordsdamer!

När vi skulle sätta oss ner så drogs vi självklart till dom som vi känner igen lite. ;)

Jag och Agnieszka känner ju varandra sen innan och umgås även privat. ;)
Sen så Anna och Sofia känner jag också sen innan.
Lollo visste jag vem det var från en facebookgrupp då hon inte bloggar.
Annika och Anna haha ja men hallå alla vet väl vilka dom är även om jag inte hade träffat dom tidigare. ;)
 
Vi hamnade verkligen rätt, fnittergruppen AB, vi skrattade och hade kul precis som det ska vara. :D
Ni brudar gjorde verkligen kvällen så det blev den perfekta! :D
Stackars Lollo bara som blev jättesjuk och åkte hem. :/

Även om det var jag som helt plötsligt blev turgumman i det hela. ;)
 
Anna och Annika.
 
 
Lollo.
 
 
 
 
Anna och Agnieszka. :D
 

Sofia och Anna. :)
 
 
Lyckliga Anna var den första vinnaren ut i det hela. :D
 
 
Anna och Annika.
 
 
Sofia och Anna.
 
 
Anna och Agnieszka, även Agnieszka hade vunnit när jag tog bilden ;)
 
 
Som sagt, tusen tack för alla skratt!! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0