Läkarbesöket idag.

Jaha.. Hos läkaren idag.
Jag vet inte, hon konstaterade att ja jag har svullna halsmandlar och porer (?) i dom.
Halsprovet visade återigen inget.
Crp visade åter igen att ja jag ligger på gränsen till infektion.
Uvi visade en viss förändring men inte så man behandlar.
Blodtryck var bra.
 
Imorgon eller någon dag i veckan ska jag tillbaka på morgonen för att vara fastande och ta prover.
Dom vill ta fler prover för att kunna utesluta mer sjukdomar.
 
Min hemska huvudvärk visste hon inte vad hon skulle göra med, så gick hon runt och ställde sig bakom mig och tröck i nacken.. Jag trodde jag skulle svimma allt snurrade! Jag är tydligen överspänd. Fast jag inte märker det själv.
Och det ihop med att vara småbarnsförälder som inte får den sömn som oftast behövs trodde hon var anledningen.
 
Ja juste.. Hon tröck på magen och hade sig - inte för att jag har haft problem med magen eller något men hon gjorde det.
Och det är ju klart det gör ont om någon trycker in fingrarna under revbenen?
Men iaf det fick hon till att jag är öm i magmunnen.. Så det kunde vara en anledning till om mina halsmandlar..
Hon trodde att syran från magen då kan åka upp och irritera. Inte för att jag har sura uppstötningar men ja iaf tydligen. :S
 
Så det var summan av besöket som tog nästan två timmar! Phu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0