Tiden springer iväg.

Ehh oki klockan är nio och min jobbarkompis åkte nyss härifrån.
Vi har en grej vi måste göra på datorn för att gå komma in på vissa områden och sånt säkerhetssaker typ.
Så hon har varit här och så skulle vi gå igenom det, jag har inte ens fått min inloggning. Sjukt irriterande..
Men vi har iaf gått igenom på hennes..
 
Till nu.. Fy fasiken jag är så trött! Det är så långa dagar, det är så mycket extremt mycket information hela tiden om allt.
Men det kommer att bli bra det vet jag! :)
 
Idag tog vi en bil själva och övade lite extra att backa och hålla på.
Otroligt bra och behövligt. Det känns mycket bättre att ha gjort det.
 
Nu blir det att hoppa i säng på en gång, blir en lång dag imorgon också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0