Så sjukt.

I lördags så var vi in till Gällivare för att lämna av mitt hyrsläp.
Och eftersom jag lurade med syster från Umeå så skulle ju hon med, fick även med oss mamma. ;)
 
Efter att släpet var lämnat, jag hade tankat och vi hade handlat så skulle vi äta.
Mamma visste om en bra resturang/pizzeria så vi åkte dit.
 
Först så skulle vi beställa..
Då kunde man bland annat beställa.....
En plankstektsPIZZA?!!!, eller varför inte en pizza med entrecot och pommes samt beasås?
Alltså va?!
 
Jaja.. Jag tog en kebabpizza UTAN färska champinjoner (!!?) och lök..
Mamma tog en kycklingpizza som det var kyckling, räkor och champinjoner på (ingen curry?) och vitlösksås,
Lena körde på det säkra med en hawaii....
 
Pizzorna kommer ut...

Självklart har jag fått champinjoner och lök på min..
Så jag säger "ehh det är champinjoner och lök på?"
Han. "Ja det är champinjoner och lök"
Jag. "jag beställde utan"
Han. "Ahaaa, vi gör en ny".
 
Och så försvinner han...
 
Mamma pizza är helt bränd hela kanterna runt om är verkligen svarta..
Hon fick ingen vitlöksås till.
Lenas pizza var bra.
 
Jag får ta av Lenas pizza så länge, vi var ju superhungriga vid det här laget.

Mamma orkar inte bråka så hon skär bort kanterna..

Min pizza kommer ut. Rätt denna gång.. men såsen till ja det ska ju vara vitlökssås..
Det är HAMBURGEDRESSING?!!!!!
Jag hade redan påpekat att mamma inte fått sin sås, så den kom dom ut med.
Dock var hennes sås... Ja utan vitlök? :S
 
Jag börjar äta min, utan sås! Och den är bra. Men då hittar Lena ett HÅRSTRÅ i sin pizza..
Kolsvart (som pizzabagarens).
 
Så jag säger till och han bara försvinner.. Tar inte med sig tallriken eller något..
Så hör vi hur dom står och bråkar där bakom typ, sen kommer en kille ut och tar hennes tallrik och säger "vi hör en ny".
 
Så ja hon äter av min pizza då ist eftersom vi fortfarande var väldigt hungriga..
 
När han har försvunnit hör vi hur dom tappar något..
Så jag säger hel lugnt till Lena "det är lugnt det var bara din pizzadeg. ;)"
Lena håller på att dö.
Mamma hade dock sett att det var en kartong dom tappade.. Men iaf sjukt kul.. ;)
 
Så kommer Lenas pizza ut och då säger jag att vi vill ha en kartong.. Va fan vi har ju betalat för skiten då tänker vi inte lämna allt. ;) Så han hämtar en kartong och tänker typ ta min tallrik för att lägga i pizzan... Jag sitter alltså och äter när han gör detta... Hm..
Jaja så jag säger att han bara kan ställa kartongen där..
 
Lena synar pizzan för att se så den ser oki ut..
Men då säger jag "Det är inget som syns Lena du kan äta nu har dom bara spottat på den".
Haha. ;)
 
Men rätt bra jobbat, tre personer och fem pizzor haha.
 
Innan vi fick maten hade både Lena och Mamma varit på toa.. Då hade dom påpekat att "Vilken skum lösning på fönstret".
Jag fatta ju inget.
Efter maten skulle jag också gå..
 
Jag öppnar dörren och tittar in.. Ser fönstret och börjar verkligen asgarva.. ;)
 
men alltså...

HUR tänker man när man gör detta?!


Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Vilket udda ställe... men ni får se det positivt.. Min Marcus har en riktigt mardrömsstory när han åt kebabpizza och hittade en "hård/seg" bit i och spottade ut... visade sig vara ett "nagel-klipp"... Personligen skulle jag dött.. ;)

2012-11-19 @ 11:54:05
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: pappa

det är ju för att man inte ska kunna smita utan att betala så klart

2012-11-19 @ 11:59:34
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Hahahaha satt och läste ditt inlägg i telefonen idag och kunde inte kommentera... men jag har en teori :) De blev så överlyckliga över att få in lite gäster så de försökte hålla er kvar så länge som möjligt ;)

2012-11-19 @ 22:21:34
URL: http://tjejmorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0