När saker faller på plats.

Idag på kvällen har jag försökt få ordning på sakerna.
Har ju tre rum så man kan fördela det ganska bra. :)

Det mesta som jag kommer behöva börjar komma på plats.
Imorgon tänkte jag gå igen gardiner som jag har med och kan sätta upp.

Har fått en del frågor och självklart kommer jag svara till er personligen. Men har inte riktigt tid att bråka med Internet ännu. ;)
Kan säga som så.
Nej vi bor inte i lägenhet. Min mamma och hennes man samt min lillebror bor här så jag hyr in mig i deras hus.
Så det är nästan som en lägenhet, fast ändå inte. ;)

Jaja nu är det dags att sova.
Lite mys blev det iaf nu på kvällen för min del. :)




Kommentarer
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Skönt att du är framme och börjat packa upp och kan komma iordning.

2012-11-17 @ 23:08:12
URL: http://lottizdays.blogg.se
Postat av: Rebecka

Blommerna överlevde ser jag. :) kom ihåg att vattna dem. Dem var ju redan torra när jag packa ner dem.

2012-11-17 @ 23:08:51
Postat av: Aili

Bra att du fått ordning på sakerna!

Var gärna med och tävla om ett biopresentkort på 200 kr och en FET länk för över 200 läsare! Skulle betyda sjukt ,ycket för mig, jag skulle bli så glad! Hoppas du vill vara med! :D

2012-11-18 @ 14:57:57
URL: http://ailicherp.blogspot.se
Postat av: Maria

sv: aa jag hoppas de :)
Kram

2012-11-18 @ 15:38:24
URL: http://mariarudolphi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0