Fullt ös.

Som ni nog förstår är det ganska mycket fullt upp för min egen del fortfarande.
 
Idag började jag med sovmorgon faktiskt och det var verkligen behövligt.
 
Sen har jag fixat gardiner till alla mina rum, plockat lite, vi har varit och tränat och även lämnat av lillasyster vid bussen.
 
Imorgon börjar första arbetsdagen, det ska bli otroligt roligt.
Jag ser verkligen fram emot att få börja jobba. :D
Dock börjar vi med lite introduktion så det tar ju ett tag innan vi kommer igång på ritkigt. ;)
 
Jag har inte riktigt fått ordning på allt med telefonen ännu heller.
Men nu fungerar iaf mitt vanliga nummer igen så det är skönt.
 
Nej nu blir det iaf att sova, tänkte gå upp i bra tid imorgon så hinner jag ta en powerwalk innan frukosten också.
 

Kommentarer
Postat av: Maria

sv: aa de förstår jag, hoppas vi får snö här också snart, så sjukt sugen på att åka skidor ^^

Kram

2012-11-18 @ 22:10:52
URL: http://mariarudolphi.blogg.se/
Postat av: dianasdrömmar

Fina Madde :) Hoppas det går bra idag kram Diana

2012-11-19 @ 05:36:04
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0