En nackdel....

En av dom absolut jobbigaste sakerna med att bo i norrland kan jag berätta om redan nu.
Oki visst min familj.. Men jag vet ju att så småningom så kommer dom faktiskt att komma hit..
Även om det varje dag känns som en hel jävla evighet tills dess.
 
Men en sak till.
 
Detta jävla helvetes internet!!
Alltså jag blir helt galen!
 
Man har internet några sekunder sen är det borta..
Sen tar det fem minuter och så har man det i några minuter och sen är det borta...
 
Helvetes jävla skit internet!!!
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Fan vad drygt!! :/ skaffa net1. De kör på ett annat nät. Fungerar hur bra som helst för oss när vi är i stugan medans tele2 och Telia inte fungerar alls...

Sv: det blev bra :) gjorde dock inte så mycket. La i lite nya slingor och tog bort utväxten bara :)

2012-11-23 @ 22:56:50
URL: http://karinochnova.blogg.se
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Vad trist att nätet strular där uppe. Du får höra av dig till nätleverantörerna och be dem sätta upp en mast där du bor :-)

2012-11-24 @ 21:51:57
URL: http://lottizdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0