En date med min vän.

Igår träffade jag som sagt min efterlängtade vän Fredrik.
På middagen senare på kvällen hade jag så ont i skrattmusklerna i kinderna att jag knappt kunde le.
Så sjukt!
Han köpte en present till sin flickvän.. Dom har alltså varit tillsammans i tre, TRE månader..
Vet ni vad han köpte?
Detta är så sjukt, och så mycket Fredrik.

Han köpte en nyckelring.. Ja men de är ju sött.. Bara det att på brickan som hör till nyckelringen så står det "Tjejen som bajsade för mycket".
Haha. Ja jag får hoppas hon har humor iaf. ;)
 
Eftersom dumma Fredrik skulle ut och köra bil senare så kunde vi inte ens dricka drinkar så ja..
Vi fikade.
 
 
Och sen fikade vi igen... Haha.
 
 
Och ja Fredrik är kär i mig det är därför han ser så kärleksfult på mig. ;)
 

Kommentarer
Postat av: Fröken Josefine

Haha, aa hoppas hon har humor ;D

2012-11-07 @ 23:45:47
URL: http://frokenjosefines.blogg.se
Postat av: Hanna Karlsson

Haha, vilken nyckelring...

2012-11-08 @ 07:09:39
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0