Bloggmiddag.

Anna och Ewa hade varit helt grymma och fixat ihop en helt underbar bloggmiddag.
Vi var på den mysiga resturangen Zaharas.
 
När vi kom dit fick vi oss en välkomstdrink. Men för mig som gillar söta saker uhhu surt. ;)
Men ja alla som känner mig vet att jag är tokmes. ;)
 
Men det var så otroligt trevligt, jag satt med min bästa Agnieszka, Johanna, Nina, Julia och Madeleine.
Vi skrattade mycket och hade det supertrevligt i vårt hörn.

Kändes som ett otroligt bra bloggmiddags hejdå för min egen del.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tusen tack till er båda Anna och Ewa för den mysiga kvällen! :)
Och tack till alla sponsorer.
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Kolla tiderna på inläggen. Kronologisk ordning va e de? ;)

2012-11-12 @ 12:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0