Williams tre års trotts.

Ja Williams humör har ju inte varit det bästa i helgen, han har verkligen visat sig från sin absolut sämsta sida.
Hans tre års trotts är så mycket uppgraderad den numera bara kan vara, blir den värre än så här så kommer jag nog ta mig en funderare på den där "reklamationen" till hon som gjorde vårt ul och sa att det var en flicka. ;)
Haha.
Nej men skämt å sido.

Visst Williams trotts är fan inte kul, men helt plötsligt kan han bli supermysig. Bara från ingenting.
Absolut inte ofta just nu men ibland så, tur det för det behövs.
Så man verkligen får känna att man ger honom all kärlek i hela världen.
Inte bara "NEEEEEEEEEJ!" och "INTE GÖRA SÅ WILLIAM!".. :P

Vi verkar nog som riktigt tuffa föräldrar, men William är en tuffing vi kan inte mesa med honom.
Han skulle köra över oss på nolltid.
Alltså andra kan säga när barnen inte vill gå med "aja men då går jag" och börja gå.
Säger man det till William skiter han i en FULLSTÄNDIGT, han bryr sig inte det minsta om man börjar gå.

Igår var vi en sväng till Jessicas mamma, Jessica och Niclas var dit så vi passade på att ses.
Där visade också William sitt humör.
När vi skulle gå in regnade det, han vägrade.

Så jag sa nej men då får du stå där ute för nu stänger jag dörren.
Jag stängde ju inte helt, men han måste få se att han inte kan bestämma hur som helst.
Klart dom tyckte jag var taskig, men på riktigt INGET annat funkar på honom.

När jag några sekunder senare öppnade igen och frågade om han skulle komma in, ja då kom han.
Ett noll till mig.

Alla säger.. Ha tålamod ha tålamod.

Alltså på riktigt VI HAR TÅLAMOD!
MEN ni har absolut INGEN aning om vad vi går igenom 24 timmar om dygnet bakom vår stängda dörr.
Visst kan jag stå och säga till William att han ska komma till mig två hundra gånger, men han gör det ändå inte.
Inte en chans!

Jaja, vi älskar vårt skrot ändå även om han går oss på närverna ibland, tur vi har vår lilla familj så vi kan stötta upp varandra hela tiden när det behövs. <3


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Gnället! Varför gör barn så?

2012-05-13 @ 09:15:22
Postat av: Jessica

Vi tyckte iof inte att du var taskig på ett elakt sätt!! men när man inte träffar han så ofta så äre klart att en annan kunde hämta kepsen åt han och sen gå in! Blir så när man träffar andras barn...

2012-05-13 @ 09:52:29
URL: http://prullis.blogg.se/
Postat av: Jessica

Niclas tyckte inte det var mer än rätt :p man vill ju bara ta han och krama sönder han ju :O lill skrutten!

2012-05-13 @ 10:42:01
URL: http://prullis.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh underbara trots ;) hehe!

Kram

2012-05-13 @ 11:32:56
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Carina

Trotset kan vara ett h-vet, vi har haft en väldigt jobbig (lång) period och som du säger ingen ser det 24/7 som en annan. Men dom där goa stunderna gör att man orkar.

Kram

2012-05-17 @ 22:42:24
URL: http://ghoosthouse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0