Skicka lätt.

Åhh det är så mycket att göra..
Phhu vi har fortfarande inte kommit iväg!!
Det skyller jag faktiskt på Henric..
Han är seg.. Otroligt seg. ;)

Att jag har gjort tusen saker samtidigt som han har segat de behöver vi ju inte prata om eller? ;)

Jaja.. Jag ska skicka iväg en traderavinst idag.
Första gången jag använder mig av skicka lätt tjänsten.

Hm.. Är det bara att lämna in paketet med adressen på och ta med kvittot?
Ehh den informationen har jag liksom inte fått?!

Jaja..

Henric duschar nu.. Jag är typ helt klar nog att hemmet ser ut som sju svåra år..
Men jag antar att den gör det när vi kommer hem också?
Så ingen stress liksom. ;)

Det är denna jag ska skicka iväg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0