Om min allergi.

Helt otroligt nog kom jag fram vid åtta i morse, första gången på en måndag!!
Ringde om och om och om igen hela tiden. :P
Jaja fick en tid halv nio.

Väl där träffar jag ännu en gång en BRA läkare, otroligt..
Han lyssnade, jag har ju sen innan tabletter. ögondroppar och nässpray samt mina två astma mediciner om det behövs.
Inget har hjälpt.
Han frågade lite vad jag ville ha, och ja jag fråga om han har en dunderkur.
Tydligen så fanns det!!!

Nu ska jag dricka brustabletter i fem dagar, kortison tabletter.
Det ska hjälpa mot allt. Och har jag tur kan det hjälpa över hela sommaren!!!
Dock ska jag ändå fortsätta med det andra som vanligt för att hålla igång det.

Han sa att jag ska vara hemma idag och imorgon sen jobba på onsdag igen.

Så vi får se, jag har inte kliat lika mycket idag försöker verkligen att inte klia anstränger mig till tusen!
Dock känns det som att jag är torr runt hela ögonen men det är ju för att jag har kliat så mycket innan.
Så aa vi får se hur det ser ut imorgon.



Han sa också att just i år har allergierna varit helt extrem.
Folk som aldrig förut har varit allergiska har blivit superdåliga osv..
Är väldigt höga halter av det mesta tydligen. :S

Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Leah!

Hoppas det hjälper nu, det är hemskt med allergier.. Är det pollen?

2012-05-21 @ 13:18:24
URL: http://ninnix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0