Min pappa är dum!

Ja alltså, vi har förut en gång haft en Leonberger, bästa underbaraste och mysigaste hund någonsin!
Tyvärr gick han bort för tidigt.
MEN alltså, wow vilken hund!
Så gosig, så snäll. Alltså på riktigt var han snäll så han var dum.

När han träffade en bebis la han sig ner och gröp bokstavligen fram till henne.
Till er som inte vet en fullvuxen Leonberger:
Mankhöjd: Hannar 72 – 80 cm. (helst 76 – 78cm), tikar 65 – 75 cm (helst 70 – 72 cm).
Ganska stora med andra ord.

Min dröm är att NÅGON gång få ha en Leonberger.
Och jag har sagt det till Henric att när vi väl flyttar till hus, så en dag då kommer det finnas en Leonberger hemma.
Vare sig han vill eller inte typ. ;)

Men iaf till min dumma pappa,
han skickade denna till mig från blocket..
Alltså jag döööör!!


(BILD FRÅN EN BLOCKENANNONS!)

Så vacker, sånt HAbergär!
Henric skulle dock halshugga mig, och jag VET att vi absolut inte har tid till hund nu.
Men NÅGON gång... NÅGON gång... , ja ska jag ha en Leonberger! :D

Kommentarer
Postat av: sandra - mamma till niklas & nora

De är allt bra fina. Vist hade Anderst och hans mamma en sådan om jag inte minns fel? Du får jävlas tillbaka och skicka nr och adress till en uppfödare med Leonberger till honom:D



sv: var så god :)

hihihi!! För mig med. Men bara 2 v kvar sedan ska jag vara fri från matten :)



Kram!!!

2012-05-06 @ 15:29:23
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävling igång!

Men så söt :)

2012-05-07 @ 12:56:50
URL: http://beabofink.blogg.se/
Postat av: Anki

Klart man ska ha en Leonberger <3 själv har jag 3st. Håller tummarna att din karl en dag förstår att man bara måste ha en :0)

2012-07-14 @ 23:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0