Jävla allergiskareaktioner!!

Antagligen lyckades jag få en allergiskreaktion även denna helg.
Dock denna gång pga nötter.
Henric käkade kinamat idag dock en rätt utan nötter men verkar som det varit det i ändå.
Jag har mått skit sen efter vi åt. Jag och William delade på en sallad så där är ju risken verkligen minimal.
Antagligen via hejpussen när vi kom hem måste det ha blivit..
Drygt!!
Det slutade iaf med att jag mådde skit.
Har tagit mina astma mediciner och sånt så nu mår jag bättre igen typ tre timmar senare?!
Jag tokdäckade för typ två timmar sen och vaknade till liv ev sväng nu men jag tänker somna om.
Vakna upp till morsdag imorgon känns bättre. :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Nöt allergi e hemskt, jag har det själv.

2012-05-28 @ 18:03:50
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0