Idag har vi haft en underbar dag i byn. Vi...

20120506_155313 (MMS)

Idag har vi haft en underbar dag i byn. Vi bytte däck passade på att byta bromsbelägg också. Jag skrubbade sommardäcken ordentligt och spolade av vinterdäcken så dom blev rena med. Vi passade samtidigt på att fixa lite småfix när vi ändå hade tillgång till allt vi kunde behöva. Och bilden är på min han full med olja och skit överallt. Men det är så det ska vara!! :D nu blir det iaf sova en timme senare än vad jag borde men men. Hann ju iaf en powerwalk pga det. :D natti natti.


Kommentarer
Postat av: Linda

Som set skava ;) härligt att jobba lite ;)



Sv, jag opererade naveln/magen...men det gick åt skogen ju :(



Kramar

2012-05-06 @ 22:34:13
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävling igång!

Men så fint du fixat dina naglar :D hihi

2012-05-07 @ 16:54:55
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0