Idag är han min lilla bebis. <3

Ja igår skrev jag ju om Williams trotts.
Han var verkligen en pain in the ass hela helgen.
Tills idag.

Idag är han återigen vår snälla underbara lilla glada pojke.

Så vi skiter i att det är sol och fint väder.
Vi är inne och har en riktig mysdag. Bara vi.
På morgonen så la jag mig i hans säng och så sprang han emellan att ligga och mysa och kramas med mig där till att titta lite på film och leka med lego. :P

Nu har vi precis legat och myst ännu mera fast i vår säng, och nu somnade han!!
HAN SOMNADE!?!

William sover ju väldigt sällan på dagtid längre men ibland så får han för sig att göra det.


Kommentarer
Postat av: Fröken M - Vinn solskyddskläder från Sunmate

Det är så skönt när det "vänder" ( åtminstone åt det hållet ) för de där trots perioderna är något jag GÄRNA bara skulle "spola förbi" ;)

KRAM

2012-05-13 @ 14:03:34
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Jessica

Okej! Ah fast när man kommer hem till er så är han ju inte sådär "extrem"! Blir väl annat också när man var hemma hos mamma! :p

2012-05-13 @ 14:52:43
URL: http://prullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0