Hejja mig! ;)

Som ni förstår har tiden verkligen inte räckt till nu ett par dagar.
Henric och William har varit lediga idag och igår, jag har jobbat och även försökt träna lite.
Wiiie. ;)
Får se om jag hinner en powerwalk imorgon också kanske kanske. Gäller att passa på när
Henric kan ta William, är smidigare att gå utan vagn tycker jag.

Har ett litet varv som jag börjar med till en början tar typ 20-25 minuter att spirnga/gå. Och 30-35 minuter enbart powerwalk. Och då får ni ju tänka på att dels är jag fortfarande förkyld, dels har jag astma och dels är jag förjävla otränad! ;)




Inte så att jag kommer träna varje dag i evigheter mer bara att jag får passa på när jag kan och har tiden till det. :)

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

sv; ja, det hade vi också! :)

2012-05-01 @ 20:46:14
URL: http://fotokobran.se
Postat av: Carina

Vad duktig du är. Ja det gäller att ta vara på den tid man kan och hinner.

Kram

2012-05-05 @ 08:06:04
URL: http://ghoosthouse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0