Göra sig av med saker!

Fan vad skönt det är att börja rensa av saker man inte har användning för.
Jag tar lite åt gången och hoppas på det bästa typ. :)
I helgen är tanken att vi ska ner till byn, hjälpa pappa att börja röja.
Så jag passar på att lägga ut saker i en säljes grupp som finns på facebook där.
Perfekt med två flugor i en smäll. :D

Har en kattbur som jag har lagt ut här i sthlm.
Den kör jag en bytes grej med som det verkar bara det blir av haha.
DÅ kommer ni få veta. ;)

Får se vad jag kan hitta mer i gömmorna här hemma. :P
Har ju typ två ikea kassar med barnkläder att sälja..
PHUU?!

Önskar att jag hade såna här i mina gömmor att sälja. ;)


Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie



Hej =) Idag är sista chansen att tävla om en personlig barntavla från dotto.se ! Du hittar tävlingen här: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/may/tavling-vinn-valfri-barntavla-1.html



Om den inte passar dig så har jag flera andra tävlingar igång. Du kan vinna presentkort 300 kr hos batteriexperten, presentkort 400 kr hos lykka (köksredskap på nätet), presentkort 250 kr hos prylgrossen. Och du, nästa vecka startar jag en goodiebagtävling värd över 7000 kronor, missa inte den!



Här hittar du alla mina tävlingar:

http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html



Hoppas du får en fin dag trots det tråkiga vädret, passar perfekt att ägna sig åt datorn och tävla :)



* är du redan med och tävlar eller inte vill ha reklamkommentarer så ber jag om ursäkt :/

2012-05-09 @ 11:58:04
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0