Erbjudande från Bonde of Sweden!

Jag måste verkligen gladeligen få berätta för er att jag får ge er ett kanonerbjudande från Bonde of Sweden.
Om ni använder er av rabattkoden "tourn" får ni hela 15 % rabatt på er Pusselpall!

Dom är ju så vackra! Jag skulle vilja ha en i varje rum.
En i badrummet med denna snygging..

Perfekt att sitta på och måla tånaglarna och perfekt för William när han ska tvätta händerna eller borsta tänderna. :)

Denna är ju också bara föööör söt!
Dock skulle jag vilja ha en i sovrummet med pusslet "Kärlek".
Passar bättre i vårt sovrum än Gullunge faktiskt, men Gullunge skulle vara perfekt om
William någon gång i framtiden får småsyskon. ;)


Denna är ju också en helt underbar favorit, dock självklart att det skulle stå Prins på den ist. ;)
William skulle älska att ha den i sitt rum, dels att sitta och pussla själv på den och dels att änvända den att köra alla bilarna under men självklart även att sitta på när han ritar. :)


Så skynda er in och lägg en beställning hos Bonde of Sweden!
15 %
är riktigt bra och som sagt ni använder er av rabattkoden "tourn".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0