Dålig natt.

Denna natt har varit kaos!!
Jag fick för mig att jag skulle ha rosa naglar till idag så satte mig och fixade mina naglar på tok för sent igår kväll.
Sen när jag väl gick och la mig planerade jag morgonen i huvudet och sen somnade jag äntligen.
MEN jag har vaknat minst fyra gånger i timmen och tittat på klockan.
Jag har trott att jag håller på att försova mig hela tiden.
Och sen att tidningen kommer vid tre ist för vid fyra gör ju inte allt bättre.
Jaja nu är jag iaf upp, sminkad och halvt påklädd.
Bara resten kvar och sen dags att åka.

Kommentarer
Postat av: Carina

God morgon.

Ja här har det varit lika dant, tittat på klockan hela natten.

Något trött men jag behöver ju inte åka till jobbet som du.

Hoppas du får en bra dag i alla fall.

Kram Carina

2012-05-10 @ 06:05:40
URL: http://ghoosthouse.blogspot.com
Postat av: Carolina

Trist med jobbig natt, hoppas dagen blir bättre! kram

2012-05-10 @ 09:52:52
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0