Wow vilken dag.

Oki ja jag måste ju absolut börja prata om eventet vad annars eller hur? ;)
Det var riktigt roligt, jättekul att lära "känna" nya ansikten.
Vi fick lära oss en hel del saker. Och ja vi fick verkligen stans fetaste goodiebag. :P
Om det kommer bilder?
Haha behöver ni ens fråga? :P

Min grupp fick börja med att lära oss wordpress. Hm just den delen tyckte jag var lite för simpel, vi fick typ lära oss grunderna bara men wordpress är som word ungefär alltså kändes det mer som ja för lätta saker helt enkelt. :P
Sen var det dags för blogg ekonomi och den delen fanns det typ ingen tid till och det var det vi alla tyckte verkade mest intressant så det kändes lite snopet. :(

Efter det fick vi gå ner och lära oss lite om videoblogga och lite så allmänt, seeen äntligen sminkningen haha. :P
När det var min tur "jag vill ha mycket färg och mycket smink" ;)
Då blev hon förvånad för alla andra hade sagt naturellt och neutralt. :P
Hon sminkade mig lila, för det passar mina gröna ögon. ;)

Sminkningen.. Njae oki lite halvnöjd men inte helt ändå.

Sen fotografering, jag vet ju ännu inte hur bilderna blev så kan inte svara på om jag är nöjd ännu.

Sist var en fotokurs hos expert.. Kändes väl också lite sisådär faktiskt då dom mest typ (99%) av tiden pratade om systemkameror då det ändå var väldigt många som inte använde det.. :S

Jaja sammanlagt en otroligt rolig dag mycket skratt och trevligheter precis så ett event ska vara. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0