William provar bilkudden.

Loppis Blog Jam Session event så fick vi även med en varsin bilkudde i goodiebagspåsarna.

Denna är från Mitsubishi och kommer bli perfekt att ha med till vår extrabilbarnstol som just nu är hos svärföräldrarna. :)



Måste passa på att tipsa om Charlottas blogg hos just Mitsubishi.
Hon är även grundaren till Loppi.se. :)
Charlotta är en så otroligt drivande person, kvinnan har nyligen fått tvillingar - är helt sjukt snygg direkt efter allt! Galet! :D
Hon bloggar dels för Loppi, Dels för Mitsubishi samtidigt som hon gör massor av annat intressanta saker.
Kolla in hennes blogg vettja! :)

Ett inlägg jag fastnat för är hennes inlägg "Jag och mina förutfattade meningar".
Det handlar om söta Hanna Graaf att Charlotta innan hon lärde känna hanna drog henne lite som ”Slitz-blondin”, men sen när hon lärde känna Hanna förstod hon hur fel hon hade.

Sånt tycker jag är bra, folk som vågar erkänna sina fel och speciellt om en sådan sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0