Veckans vara minimango.

Jag har aldrig gillat cupcakes, och då menar jag aldrig.

Men denna från Minimango.se!? Jag vill äta upp den!! :D

Hur roligt som helst ju. Och riktigt bra pris tycker jag allt att det är,
perfekt gåva, dopgåva kanske? :D
Jag menar 199kr är inte mycket alls. :)



Alla har en favoritpyjamas. Här kommer favoriten för alla er som är förälskade i bakelser!

De här små otroligt söta pyjamasarna från Babyblooms är smart gömda i form av en cupcake. En vacker presentkartong med sidenband och magnetlås som innehåller en pyjamas, alltså en långarmad enfärgad tröja och ett par randiga pyjamasbyxor i matchande färger, båda i 100% bomull.

Perfekta att ge bort som present - både lite busiga, mycket mysiga och så söta att man hade kunnat äta upp dem! Läs mer på www.minimango.se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0