Varför göra en sak i taget?

Jag är sån att om jag ska göra något så går det fortare om jag även gör något annat samtidigt.
Som idag..
Jag puttsade fönster OCH hjälpte William att plocka undan i sitt rum.
Sen rensade jag i mina papper (har allt uppdelat sak för sak men papper från 2007 kanske inte behöver vara kvar? :P ) OCH plockade i övriga vardagsrummet.
Sen dammsög jag OCH lagade middagen.

Nu sitter jag med färg i håret OCH har gjort en ansiktsmask.

Här hemma syns det dock inte ens att jag har städat idag?! Hur kommer det sig?
Jaja.. Bättre lycka nästa gång typ haha.
Jäkla skitunge som inte är så bra att hålla det städat. ;)

Nu ska jag nog gå och skölja ur färgen OCH ta en dusch. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0