Tävling idetext väggord.

Jag har helt och håller förälskat mig i allt som har med väggtexter att göra.
idetext.nu har så otroligt mycket fina väggtexter att jag vill att vi ska flytta NU!!
Jag vill ju sätta upp fina väggtexter i varje rum! :D

Så vad passar bättre än att vi kör en tävling där någon av er kan vinna en valfri väggtext värde 300kr just från idetext?! :)



"Jag tävlar hos Mamma Madde om en valfri väggtext värde 300kr från idetext.
Tävla HÄR du med."


Lott ett.
Vilken är din favorit väggtext från idetext.nu?

För två lotter. NY
kommentar för varje lott.
Låna bild och texten under bilden och lägg upp det i din blogg.
Skicka url länken i en kommentar.

För två lotter utan blogg. NY
kommentar för varje lott.
Maila tre vänner och mig [email protected]
rubriken ska vara idetext tävling hos vhdbrud.blogg.se

För tre
lotter. NY kommentar för varje lott.
Lägg till min blogg på bloglovin och skriv vilket nr du blev.
Om du redan har mig på bloglovin så vill jag att du skriver hur många prenumeranter inklusive dig just nu.

Tävlingen avslutas 18/3 20.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0