Nya POP Skalbyxor.

Jag hör till dom personerna som lite tycker att just pop´s kläder är överdrivna, jag tycker inte om deras vanliga kläder då mycket av dom ser ut som pyjamaser i mina ögon.
Även Henric tycker precis samma sak. :P

MEN deras skalbyxor älskar jag. :D
William har ett par nu på dagis i 110, och dessa är 122.
Kanoners. :)

Även skaljackorna tycker jag är bra, förra vintern hade han en sån jacka där man kan ta bort eller sätta i
en fleecejacka underbart smart jacka som William absolut kan få ha fler vintrar. :)



Kommentarer
Postat av: sandra - mamma till niklas & nora

Nej men fy på dig!!! De har masa fint inne på P.O.P :P Såg ut att va riktigt härliga byxor.



Hihi!! Killar har den tendensen ja. Det är då inte som för då karlarna kom hem med blommor till frugan stup i kvarten;) men kanske lika bra det då man uppskattar det mer när det väl sker istället för varje dag.



Kram!!!

2012-03-05 @ 12:53:51
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: JoHannaH

Hihi jag gillar inte heller pops kläder speciellt mycket- tycker också att det är överdrivet hypat. Men den billiga jackan kunde jag inte motstå ;)

2012-03-05 @ 20:11:46
URL: http://barajagochmin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0