Morgondagens problem..

Williams kalas närmar sig med stormsteg. Jag som alltid är klar LÅNGT innan med allt som går att vara det finner inte ens orken till det nu. :S
Oki visst idagsläget är jag ju sjuk då är de kanske inte så konstigt.
Men alla andra dagar då?

Jag har börjat puttsa fönstrena, men gjorde bara köket för sen var middagen klar. Det var i helgen.
Behöver ta tag i dom andra med.. Iaf vardagsrummet herregud vad handavtryck, glassfingrar mm mm det finns på dom fönstrena! :P

En storstädning av hela lägenheten skulle verkligen också behövas men kan jag kasta ut sambo och barn tills kalaset är då? För annars ser det ju likadant ut innan man ens hinner blinka?! ;)

Jaja.. morgondagens problem får vara morgondagens problem ett tag till.
Nu blir det sova. Trotts två timmar mitt på dagen är jag helt slut. Känns som jag inte har sovit på flera dygn!


Kommentarer
Postat av: Ninnie-Mitt liv med 3 prinsar

Måste bara få säga vilken fin blogg du har och en superfin bild på dig =)



ha en bra dag



KRam

2012-03-29 @ 07:35:27
URL: http://ninniejohanna.vimedbarn.se
Postat av: Fröken M

Krya på dig vännen !!

Här har du en till som skjuter på kalasförberedelserna, men jag intalar mig själv att jag har hela påskhelgen på mig att baka och pyssla...

KRAM

2012-03-29 @ 08:46:22
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0