Kaos dag..

Idag var meningen sovmorgon för mig.. Putts fönster, baka lite..

Idag blir i praktiken askass sömn, sur Henric för att jag frågade (väckte) honom igår vid tio för att fråga om vi skulle till skansen. Och då tyckte han att jag inte förtjänade någon sovmorgon idag typ? Aa jag vet inte sur Henric iaf. ;)
Så blev skitkass sömn (även på natten sov jag dåligt) i flera timmar för jag kände mig överkörd..
Huvudvärk är bara förnamnet..
Så nej inga fönster har blivit puttsade jag orkar inte ens tänka på det!
Men första plåten med maränger står iaf inne nu.. Bättre än inget?

William sitter just nu och tittar på svärdet i stenen, får se vad han tycker om den. :)

Och Henric? Mja.. Han är fortfarande surunge. ;)


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Hslloj ! Du kan blanda i vilka kex som helst istället för ballerina. Men tar du några utan kladd kan du behöva ha i en klick philadelfia ost för att det inte ska bli torrt :) kram

2012-03-18 @ 15:52:14
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0