Kalaspresent.

Jag tycker att det är svårt med presenter..
Speciellt till barn och därför brukar jag alltid köpa saker som folk verkligen har önskat sig.
Tycker det är rätt meningslöst med något man egentligen inte vill ha.

Men denna gång har jag köpt något annat till Violisen. :)

Denna stora skaparlåda innehåller verkligen allt man kan tänka sig.
William är stensäker på att den är till honom, men nej haha.
Hur mycket bra pyssel och lärasig saker som helst och jag tycker att det är en tokbra present. :)



Denna fina mössa blev som en bra bonus egentligen skulle hon få en annan sak till
men eftersom denna kom med hem i tisdags fick det bli en present ist. :)


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Riktigt bra presenter !!

V ska på sitt första kalas på långfredagen så vi måste ge oss ut på presentjakt till det.

Men jag håller med dig - jag "hatar" folk som inte kan hålla sig till önskelistan utan prompt ska köpa en massa onödigt "skräp" som bara blir liggande. DET är att kasta pengarna i sjön !

Kram

2012-03-11 @ 12:13:14
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0