Jag får väl offra mig. ;)

Idag har jag jobbat på bra, jag har gjort om ordningen på mina butiker vilket gör mycket tidsmässigt!
Sånt gillas! :D
Så nu är både jag och William hemma och vi har ätit middag, eller ja middag och middag.
Korv med bröd haha.

Men jag trodde jag skulle vara hemma ännu senare och då är "snabbmat" ett bra alternativ. :)

Vi har alla en riktig favorit bland korvbröden. Jag sviker mina egna och väljer konkurentens. ;)
Det finns ett som heter Durum korvbröd.
Sjukt gott! Och självklart kyckligkorv till, mycket godare än vanlig korv! :D

Jaja nog om mat, nu har William bestämt efterrätt - glass!
Så okidå jag får väl offra mig. ;)


Kommentarer
Postat av: we will never walk alone-Vill du bli dagens blogg?

Hej!

Blev du en av vinnarna i Dagens Blogg tävlingen?

Kika in och se här:

http://asahoffman.blogg.se/2012/march/vinnare-av-dagens-blogg-och-ny-tavling-1.html



Om inte, anmäl dig gärna till Dagens Tävling i samma inlägg :)

2012-03-26 @ 18:56:53
URL: http://asahoffman.blogg.se/
Postat av: Eva

Hej tjejen!!!



Nä inget allvarligt =) Allt gick bra det va bara kroppen som skulle återhämta sig å då blev det mycket sömn =)



Ja absolut, vart bodde du? Vad tar du för priser?



Ni verkar haft en mysig dag du och sonen, ibland är det gott bara att ta fram något enkelt och äta samt att barnen gillar det också =)



Kramiz

2012-03-26 @ 19:18:51
URL: http://dessiochtheosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0