Henric provar GuldFisken!

Jag fick äran till att få prova på en valfri GuldFisken maträtt från deras Facebookgrupp.

Så när jag såg dom i en av mina matbutiker så passade jag på.
Dock nappade Henric åt sig den och det förstår jag. ;)

Jag valde räkor, kräftstjärtar och lax.



Denna mat finns alltså i färskdisken och är verkligen prisväd!!
Det är mycket av tillbehören, allt känns riktigt bra produkter och ja den är kanongod!
Tar bara 3 minuter i micron så perfekt när man inte har tiden att laga mat.

Kommentarer
Postat av: Millah - mamma till Amilia ❤

haha har jobbat på guldfisken =) så man vart lite less på den maten ;D kram

2012-03-27 @ 19:20:47
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0