Feta goodiebagen från Blog Jam Session.

Haha ja som jag gissar väntar ni alla på den enorma Goodiebagen som vi fick med oss hem igår.
Den vägde så mycket att jag bad Henric komma och hämta mig jag orkade verkligen inte släpa den på tunnelbanan och hem, kan säga så här allt är inte med på bild, vi fick en bilkudde också men den ligger i bilen, sen fick jag typ ett gääng fler smooties och lite smått och gott. Haha.
Min väska som är rätt stor var proppfull, goddiebagen var proppfull..

Haha. ;)








Kommentarer
Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Verkar vara olika produkter från Bodyshop, jag fick en duschcreme och mascara men sen fick jag ett bodybutter (shea, som jag tror luktar för starkt för mig.. )

2012-03-11 @ 15:37:47
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Fröken M

oj oj oj !!! den var inte att leka med :)

Härligt !!

( japp - jag ÄR avis !? )

Kram

2012-03-11 @ 16:36:55
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0