Dagens Gratistips!

Jag måste tipsa er om en sak, eller ja egentligen brukar jag inte tipsa jag orkar inte haha.
Men denna gång har jag faktiskt gjort det själv.

Just nu har Önskefoto.se ett erbjudanden. Man får en gratis fotobok (liggande M) om man skriver in GRATIS som kod när man beställer. :)
Tog mig ca 45 minuter med att välja ut alla bilder som jag ville ha med.
Vi har ju sen innan 5 fotoböcker och ja många fler kommer det bli. Dom jag beställde nu är bilder från 2011 februari och mars.. Det säger det mesta HUR många fler jag behöver? ;)

Jaja nu är denna beställd iaf, jag valde till fram och baksida och så blev det någon extrasida så med frakten betalar jag 98kr. Helt oki. :)

Ska bli intressant att se hur den blev sen. :D

"Fyll i koden GRATIS i kassan. Rabatten gäller endast en gång per beställning och kan ej kombineras med andra erbjudanden, rabatter eller produkter. Fraktkostnad tillkommer.
Giltig 30 mars -10 april 2012 "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0