Ändrade planer.

Nu sitter jag påklädd och redo att åka in till stan, jag ska få gå en sminkkurs eller något liknande dock som jag får betalt för haha.
Alltså tjejen håller på att utbilda sig om jag fatta det rätt.
Klart jag ställer upp? ;)

MEN nu skulle jag bara kolla adressen innan jag skulle åka då har hon blivit supersjuk så det fick bli en annan dag ist. :( Men men, vad gör det när det är STRÅLANDE solsken utanför och varmt?! :)

På med lite mascara bara (då jag är osminkad) och sen ska William få lite kläder så ska vi ut, ut och bara myyyyysa i det fina vädret! :)


Kommentarer
Postat av: william

söt header:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "The Evil Queen's Forest" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-03-25 @ 13:12:53
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: Emma

Är det din/Er?



Ha så mysigt i vårsolen:) saknar dig, pärlan!

2012-03-25 @ 13:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0