5 Saker ni inte visste om mig.

Jag blev utmanad av söta Annika.

5 saker ni inte visste om mig.

* Jag HATAR skräckfilmer, alltså jag menar verkligen på riktigt HATAR!
Jag klarar inte av dom, jag mår dåligt, jag kan inte sova, jag kan inte titta..

* Jag älskar vampyrer, det är inget som skrämmer mig, alltså alltifrån Vampire Diaries till True Blood.
Böcker som film.

* Jag är perfektionist, jag hatar när saker inte blir som jag har tänkt eller planerat.
Har jag planerat något finns det inte mycket som kan förstöra mer än att det ändras i sista sekund.

* Min bästa avslappning är att sola solarium, jag släpper allt och bara njuter.

* Jag är världens sämta på att måla, alltså det är så illa att jag inte ens kan måla en streckgubbe!

Nu utmanar jag er mina vänner, vågar ni skriva fem av era hemligheter? ;)

Agnieszka, Prullan, Nina, Carolina, Lilasyster Louise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0