3 timmars sömn.. Mitt på dagen!

William somnade här innan tre i soffan när han tittade på Herkules för typ fjärde gången.. IDAG!
Så då passade jag på att bära in honom till vår säng och tänkte vila någon timme..
Hm nästan tre timmar senare vaknar vi upp. :P
INTE vad jag hade trott eller tänkt haha.
Lär bli väldigt enkelt att få William att sova ikväll eller vad tror ni? ;)

Ikväll händer det absolut inte mycket.. Inga direkta filmer som jag har liggandes..
Inga serier.. Blää vad tråkigt haha.


Kommentarer
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Det är ju så skönt! Vi är hängiga här också, så jag och lillan stendäckade på soffan i två timmar på förmiddagen :)

2012-03-09 @ 21:28:21
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0