Vad krävs för att man ska bli bra, eller bättre få hjälp?

Oj det är verkligen dags att gå och lägga sig nu!
Klockan är ju över elva.

Imorgon går vi halv tillbaka till verkligheten.
Jag måste ännu en gång till vårdcentralen, satt och klickade mig fram till en annan vårdcentral faktiskt.
Och nu känner jag verkligen får jag ingen hjälp imorgon då kommer jag vända mig någon annan stans.
Jag ger "min" vårdcentral en sista chans typ..

Det kan inte vara meningen att man ska behöva ha så här ont..
Det blir ju inte bättre!

Pga av att jag har så ont så spänner jag mig ju så nu har jag även blivit extremt stel i nacken..
Ja men inget mer på detta kanske?!! Suck!

Jaja nu sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0