Underbara människor!

Det är helt otroligt vad underbara vissa personer verkligen är.
Jag la ut det jag skrev tidigare i en facebookgrupp i närheten av området det handlar om.
Har en tjej som kommer att åka runt och samla upp massor med saker lite överallt för att sen åka och lämna det hos mina bekanta.

Nu har vi båda suttit i timmar faktiskt för att få till massor med hämtningar och lämningar.
Det är folk som inte har haft något att skänka som ändå har kunnat åka och hämta hos andra för att lämna hos hon som ska åka iväg senare ikväll.
Förstår ni HUR underbara dessa personer på riktigt är?! Helt sjukt.


Kommentarer
Postat av: Carina

Fy vad hemskt, stackars dom men det glädjer mig att folk är snälla, tyvärr bor jag ju själv för långt bort. Kram

2012-06-20 @ 18:06:21
URL: http://ghoosthouse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0